Plastica Hellas-Bathroom furniture-Έπιπλα μπάνιου-3D design-3D σχεδιασμός-Visualisation-Φωτορεαλισμός

Τι περιλαμβανει η τεχνολογια της τρισδιαστατης μοντελοποιησης;

1. Πρωτότυπα – Η τρισδιάστατη μοντελοποίηση είναι ο καλύτερος τρόπος για πρωτότυπα προϊόντα. Σε αντίθεση με τις 2D εικόνες που χρησιμοποιούσαμε για την προβολή των προϊόντων μας, τα μοντέλα 3D βοηθούν στην κατανόηση διαφορετικών οπτικών και άλλων διαστάσεων του προϊόντος (βάθος, πλάτος, ύψος σε σύγκριση με μια γενική κλίμακα κ.λπ.).

2. Μετρήσεις – Το λογισμικό 3D μοντελοποίησης επιτρέπει στους κατασκευαστές να προβάλλουν τα προϊόντα τους παράλληλα με τις πραγματικές κλίμακες. H τρισδιάστατη μοντελοποίηση θα επιτρέψει στους πιθανούς πελάτες να συγκρίνουν το προϊόν με το τυπικό ύψος ενός ατόμου.

3. Προβολή 360 – Οι 2D εικόνες παρουσιάζονται υπό μία οπτική. Ακόμη και με εικόνες που λαμβάνονται από διαφορετικές γωνίες, η σύγκριση δεν είναι αρκετά εύκολη. Με τις προβολές 360, οι κατασκευαστές δεν είναι μόνο σε θέση να επιδείξουν τις διαστάσεις σε πραγματικό χρόνο αλλά και να παρουσιάσουν καλύτερα τις λεπτομέρειες που αφορούν τη συσκευασία, τα περιγράμματα, τους χρωματικούς τόνους, τις διαστάσεις και άλλες οπτικές πτυχές του προϊόντος.

4. Κινούμενα σχέδια – Τα κινούμενα σχέδια θα επεκτείνουν περαιτέρω την οπτική σημασία παρουσιάζοντας το πώς ακριβώς λειτουργεί ένα προϊόν και ποιες εργασίες μπορεί να εκτελέσει. Με αυτόν τον τρόπο, η προσδοκία του πελάτη ικανοποιείται σε μεγαλύτερο βαθμό, μακριά από τις παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ.

Η τρισδιάστατη μοντελοποίηση ζωντανεύει τα προϊόντα στην οθόνη. Μελέτες έχουν αποκαλύψει ότι τα τρισδιάστατα μοντέλα του προϊόντος συμβάλλουν στην αύξηση της εμπιστοσύνης που μπορεί να δείξει ο πελάτης στο προϊόν και στο ότι θα ήταν απόλυτα κατάλληλο για τις ανάγκες τους. Τα πλεονεκτήματα της τρισδιάστατης γκάμας μοντέλων κυμαίνονται από τρισδιάστατα πλάνα προϊόντων έως εμπορικά κινούμενα σχέδια και πραγματική συσκευασία. Αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να γνωστοποιήσετε την ιδέα του προϊόντος σε πελάτες, διαχειριστές, προγραμματιστές και κάθε ενδιαφερόμενο που σχετίζεται με το προϊόν.

5. Ισχύς στη συσκευασία – Από την παρουσίαση ιδεών προϊόντων σε πελάτες μέχρι την ανακάλυψη ενός πρωτότυπου προϊόντος από τους μηχανικούς και την παρουσίασή του στους πελάτες κάτω από μία νέα οπτική, η 3D μοντελοποίηση έχει κερδίσει αυξανόμενη δημοτικότητα στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Πολλές εταιρείες έχουν αρχίσει να προσλαμβάνουν 3D εικονογράφους και να δημιουργούν ένα εντελώς νέο τμήμα. Η τρισδιάστατη μοντελοποίηση είναι μια οικονομικά αποδοτική επένδυση και τα αποτελέσματα είναι ιδιαίτερα ωφέλιμα. Είτε πρόκειται για μπάρες σοκολάτας είτε για ένα πολυτελές επιβατικό αυτοκίνητο. Μια 3D προβολή του προϊόντος είναι πιο εμπορεύσιμη από τις απλές εικόνες 2D. Ενώ λίγοι κατασκευαστές εξακολουθούν να μην αισθάνονται άνετα με την ιδέα των εικονογραφήσεων της CG, σίγουρα πρόκειται να ασχοληθούν με τη διαδικασία μάρκετινγκ στο άμεσο μέλλον.

6. Προσθέτοντας δημιουργικότητα – Το 3D παρουσιάζει πολλές δημιουργικές ευκαιρίες σε αυτούς που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Η έννοια της απεικόνισης μπορεί να περιλαμβάνει πολλή μετάβαση από σχεδίαση με χέρι σε σκίτσα ιδέας και μοντελοποίηση σε πραγματικό χρόνο. Οι κυριότεροι παραγωγοί της απεικόνισης τρισδιάστατων μοντέλων είναι σήμερα οι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Η δημιουργική μοντελοποίηση επιτρέπει στους σχεδιαστές να δημιουργήσουν ένα καλλιτεχνικό επίπεδο παραγωγής χωρίς συμβιβασμούς στη ροή εργασίας. Με το σχεδιασμό του προϊόντος, η τρισδιάστατη μοντελοποίηση είναι ένα πλήρες πακέτο που προσφέρει πλεονεκτήματα στους κατασκευαστές. Αυτός είναι επίσης ο καλύτερος τρόπος με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί δημιουργικά προς όφελος αυτών που ασχολούνται με το μάρκετινγκ. Με τη συνεχή έρευνα, δημιουργούνται όλο και περισσότερες ευκαιρίες και αυτό ασφαλώς θα επηρεάσει τον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου στο εγγύς μέλλον.

© Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: 20GRAF