Think3D-News-Νέα

6 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ 3D RENDERING ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΣΧΕΔΙΩΝ

Σήμερα, το μάρκετινγκ είναι το παν και οι συναρπαστικές απεικονίσεις μπορούν να παρουσιάσουν τα σχέδιά σας με τρόπους που οι λέξεις δεν μπορούν να εκφράσουν. Ενώ κάνετε τον προϋπολογισμό σας για να κλείσετε ένα φωτογράφο που θα καλύψει τις ανάγκες σας, ας δούμε μερικά πλεονεκτήματα για την απόδοση 3D που μπορεί να μην έχετε εξετάσει:

1. Τέλειες εικόνες κάθε φορά – Οι εικόνες 3D δεν έχουν προβλήματα χρώματος, δημιουργώντας την τέλεια ισορροπία και την ακριβή απεικόνιση μιας εικόνας.

2. Δεν υπάρχει ρετουσάρισμα – Οι περισσότεροι φωτογράφοι χρεώνουν επιπλέον για ρετουσάρισμα για να απομακρύνουν ψεγάδια ή περισπασμούς. Οι τρισδιάστατες εικόνες περιέχουν μόνο αυτό που έχει σχεδιαστεί σκόπιμα και γι’αυτό δεν απαιτείται καθόλου ρετούς.

3. Ελεγχόμενες συνθήκες – Οι φωτογράφοι πρέπει να περιμένουν το τέλειο ηλιοβασίλεμα ή την τέλεια συνθήκη για να τραβήξουν μια εικόνα. Στο 3D, μπορείτε να αναδημιουργήσετε οποιαδήποτε κατάσταση, οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, σε οποιαδήποτε γεωγραφική θέση του πλανήτη.

4. Προκλήσεις φωτισμού – Ο εσωτερικός φωτισμός μπορεί εύκολα να ελεγχθεί με το 3D rendering. Ο τύπος της κατάστασης φωτισμού μπορεί εύκολα να αλλάξει. Στη φωτογραφία, πρέπει είτε να εισαγάγετε μια δευτερεύουσα πηγή φωτός είτε να χρησιμοποιήσετε ό,τι έχετε στο περιβάλλον.

5. Στήσιμο χώρου – Η μετακίνηση και η οργάνωση επίπλων / προϊόντων για τη φωτογραφία μπορεί να είναι χρονοβόρα. Το 3D μας επιτρέπει να μετακινούμε αντικείμενα με το πάτημα ενός κουμπιού, εξοικονομώντας χρόνο και χρήμα!

6. Κάνοντας αλλαγές – Αφού τελειώσετε με τη φωτογράφηση, η κατάσταση είναι «φώτα, κάμερα, τέλος!». Το 3D προσφέρει την ευελιξία να αλλάξετε τις εικόνες μέχρι την στιγμή της δημοσίευσης και ακόμη και μήνες αργότερα, όταν αποφασίσετε να επαναχρησιμοποιήσετε στοιχεία σε μια νέα καμπάνια μάρκετινγκ.

© Σχεδιασμός Ιστοσελίδας: 20GRAF